lørdag 19. juli 2008

DT bidrag for steffens Mai/Juni

Fikk DT pakken fra steffens i begynnelsen av Juni, virkelig en utfordrende pakke denne gangen. Inspirasjonen og kreativiteten satt virkelig laaaangt inne denne gangen. Var en smule frustrert over at det var ingen ideer som poppet opp da jeg satt meg ned og så over pakken.  Etter 1 uke med frustrasjon over å være så lite kreativ, løsnet det plutslelig etter at jeg hadde sett en link innpå youtube om hvordan man laget et spinning card. Det måtte jeg jo bare prøve meg på, og da gikk det slag i slag og jeg kunne fornøyd levere ifra meg bidragene før jeg tok ferie i slutten av Juni.

Dette er et spinning card

Post it bok

Posekort

12 kommentarer:

Norunn sa...

nyydelig Therese! En skikkelig utfordring når inspirasjonen ikke er tilstede, og tilsvarende deilig når den plutselig dukker opp igjen. Nydelige farger som alltid!

Vibeke sa...

Så flotte ting du har lagd!!! Utrolig nydelig!!!:)

Anne Bente sa...

åhhh, hvor er de dog smukke,så mange flotte ting altså :)

Anonym sa...

Underbart!!!

Unknown sa...

Her var det mange nydelige ting!!
Masse inspirasjon å hente her! :)

Anonym sa...

ojoj!! VIlka dunderfina kort du gjort!!! Jag saknar ord!! =D
Hoppas du haft en trevlig helg?! =)
kram Petra

Jeanette sa...

Nydelige kort! Jeg blir helt *satt ut
* hvor fine dem er!

Salte sa...

Nydelige saker du har laget her!! Vakkert

Stine sa...

Heia Therese! Så masse lekkert du har laget, spinner kortet var skikkelig flott!!

Ha en finfin mandag! :)

Unknown sa...

tusen takk for kommentar i bloggen min :)

For en fantastisk fin blogg du har! Så utrolig mye fint :) Du er virkelig en inspirator!!

Kom gjerne på besøk i bloggen min igjen ;)

Unknown sa...

Tusen takk :) (igjen!)

HAr svart deg i bloggen min ;)

Anonym sa...

Nydelige DT-bidrag! Du er så flink :)