mandag 1. desember 2008

DT bidrag for steffens...

Først må jeg få takke alle som har vært innom bloggen min og lagt igjen kommentarer, det varmer utrolig mye og inspirerer meg virkelig til å fortsette å lage mer og ikke minst vise fram mine kreasjoner.

    Dessverre så er det ikke alltid at tiden strekker til og hobbyen blir skjøvet til side til fordel for så mange andre ting. Denne måneden har jeg vært en helt elendig blogger, må bare beklage så mye og ikke har jeg vært flink til å titte innom noen heller... Passer godt denne uken når jeg har nattevaktsuke, da har jeg god tid å surfe på nettet om natten.

Har pusslet litt med noen DT bidrag i slutten av november som jeg har lyst å vise fram.

18 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhhh, så godt at høre fra dig igen knusssss
og sikke mange skønne ting du dog har fået lavet, rigtig god 1 december til dig.

Alina sa...

Hello Therese, I've missed you and your beautiful creations! These are beautiful too, thank you for inspiration!
Hugs, Alina

Anonym sa...

Jättefina DTalster du gjort!
Superhärliga detaljer och väldiga variationer på alster, läckert! =D
Vet exakt vad du menar med att man tiden inte riktigt räcker till till pyssel för tillfället ;)
Men så blir det ibland. Å du, stressa inte..vi väntar snällt på dig!! =D
STOR kram Petra

Anonym sa...

Vad härligt att du är tillbaka!
Har saknat dig och dina underbara alster!

Visst kommer livet mellan ibland, så måste det få vara också och inte ska du känna dåligt samvete för det.

Vilka underbara DTalster du gjort!! Tagarna är ljuvligt fina, vad påhittigt med karamellstången!! Boxen är underbart söt den också!

Kram, Erica

Monika sa...

Så fine pakkelapper du hadde lagd!!
Inne på bloggen min ligger en awards til deg!!
Takk for masse inspirasjon!!

Jeanette sa...

Flotte bidrag, Therese! :) Håper du får bedre tid etter jul til å lage flotte layouter og kort! :)

Anonym sa...

Så utrolig nydelige ting du lager - så gjennomførste og flott pyntet! Du er så fantastisk flink!
Julekortene var også kjempefine :)

Men montro hvorfor tiden er så knapp for tiden da... ;)

Erica sa...

Du har fått en award i min blogg!

Hoppas allt är bra med dig!

Kram, Erica

Laila sa...

Tror vi er flere som ikke har nok timer i døgnet...hvis det kan trøste litt...
Syns du har vært produktiv,jeg.
Masse fint å titte på!
Klem fra Laila

Alina sa...

Merry Christmas to you and your family, Therese!
Hugs, Alina

Vibeke sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer som jeg har fått av deg i 2008 - jeg setter utrolig stor pris på det:)

Gleder meg til å se hva du finner på av scrapping i 2009:)

Bli gjerne med på utfordringene hos Scrappehuset - og Scrapping the Music - på norsk:)

Ønsker deg og dine et godt nytt år.

Klem Vibeke

Ellen Karin sa...

Takk for at du deler alt det flotte du lager med oss andre bloggere.

Det ligger en award til deg i bloggen min.

Ellen Karin

inger synnøve sa...

kjære vene så mye flott du har laget i det siste:)

jeg har noe til deg i bloggen min:)
ha en flott helg hilsen inger synnøve

Anonym sa...

kjempeflotte ting du lager, og en flott blogg.
har noe til deg i bloggen min om du vil ta en titt.

ha en flott uke

anne marit

mellem sa...

Hei!

Lenge sia jeg har sett noe til deg. Har en utfordring til deg. Sjekk her

Anneline Nyvold sa...

Du lager så utrolig mye lekkert!
Det ligger to awards til deg i bloggen min hvis du vil ta en titt.

<3

Articsisters sa...

Hej!
Har varit borta ett tag från scrapsurfing så nu insupar jag allt nytt jag bara kan få in.

Underbara grejer du gör.

Lisbet

Anna sa...

Åh, vad fina alster du har gjort! Jag har kikat runt, wow säger jag bara!

Jag hittade dig via "Mitt lilla rum" som Karolina har.

Mvh//Anna Öberg

(http://annaoberg.blogspot.com)