lørdag 9. august 2008

Awards

Jeg fikk denne awarden fra min gode scrappevenninne Siv Anita eller Taratroll som så mange kjenner henne fra en rekke forum. Tusen hjertelig takk vennen, setter utrolig stor pris på denne.

Wylde Woman award
The rules of this award are:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women.And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

Denne har jeg herved lyst til å gi til alle dere som er innom bloggen min, setter så utrolig stor pris på dere og er en av årsakene til at jeg får lyst til å lage forskjellige prosjekter.

Denne awarden fikk jeg fra en av mine store inspirasjonskilder Alina. Hun tryller fram de mest fantastiske kort. Thank you so much my friend, I realy appreciate it. 

Here are the rules of the Award:

1. Only 5 people allowed;

2. 4 have to be dedicated followers of your blog;

3. One has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world

4. You must link back to whoever gave you the award. Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Det er så mange som har fått denne, og jeg har verken ork eller energi til å lete opp dem som ikke har fått den. Også denne gir jeg til dere alle som besøker bloggen min. 

Ingen kommentarer: