onsdag 30. juli 2008

sneak-a-peak

Den siste uken har vi brukt tiden til å pusse ned et stort lakkert vitrineskap, og jeg skal love dere at det har vært litt av et arbeid med mange såre fingertupper og stive og støle kropper. I helgen fikk vi beiset det i mørkebrunt og endelig er det på plass i leiligheten igjen. Godt å få bort alt rotet som har ligget strødd rundt omkring *lol* Til og med Marius kommenterte det flere ganger at det har vært så rotete i leiligheten.

Nå om dagen holder jeg på med noen store prosjekter. Er startet med å lage julegaver.

Å ja, jeg vet jeg er tidlig ute. Men jeg liker å være det når det er snakk om å lage ting...

Tiden flyver fort av sted og vips så er plutselig julen ankommet før man får sukk for seg.

Her er en liten snik titt av det jeg har laget så langt.

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Utrolig nydelige blomster du har brukt her!!!!!!!!!!:):)

Karolina sa...

Ser ju hur fint ut som helst, blir väldigt nyfiken på att se mera.

Norunn sa...

wow!! det der må jo bare bli lekkert. Husker det fine du laget i fjor, og jammen meg tror jeg ikke du kommer til og levere dårligere i år!

Alina sa...

Hello Therese, I'm still on holiday, but I would like to let you know that you have an award on my blog, because I enjoy every visit on your blog.
Have a nice day, hugs, Alina