fredag 11. april 2008

Jeg har fått en award

Jeg har fått denne prisen fra Laila.
Tusen, tusen takk!
 


To my winners there are 5 rules attached to this and they are :
1) You have to pick 5 blogs who deserve this award for their creativity, design, interesting material and also contibutes to the blogging community no mater what language.
2) Each award has to have the name of the author and also a link to the blog to be visit by everyone.
3) Each award winner has to show the award and putt the name and the link to the blog that has given her or him award itself.
4) Award winner and the one who has given the prize have to show the link of "arte y pico" blog so everyone will know the origin of this award.
5) To show these rules


Det er så mange jeg skulle ha gitt prisen til, er så mange flinke damer og gutter der ute...
Disse jeg nominerer er en stor inspirasjonskilde for meg, lager noen fantastiske flotte kort/LO`er og har en særegen stil.

1. Xtina
2. Mona Evy
3. Linda (LTÅ)
4. Stine
5. Bibbi

5 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Tuusen takk vennen! Så koselig. :) Skal få sendt den videre jeg, må bare fundere litt først. Hihi.

God Helg. Blir det noe scrapping?

Therese sa...

Skal faktiskt på scrappetreff i morgen fra kl 10.00 til kl 22.30.
Vil tro det vil bli en god del scrapping, har iallefall letet fram masse bilder og funnet oppsett til alle.

Og så har jeg jo denne bunken med masse LO`er som jeg har scrappet så langt i år, som jeg enda ikke har vist fram så mange av enda *flau*

bibbi sa...

Tusen tusen takk Therese!!! Utrolig koselig! :)

Linda sa...

Tusen takk :o)Kjempekoselig.
.....hmmm (flau) jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer jeg???

Linda

Mona Evy sa...

Tusen takk Therese!!




Klem fra Mona