mandag 28. april 2008

Et dorull kort

Jeg føler meg så tafatt og lite kreativ om dagene.
Totalt giddalaus *sukk*
Det positive oppi alt dette må være at jeg er i sikkelig ryddemodus av scrappesakene mine, har fylt et handlenett med ting og tang som jeg ikke har bruk for mer *flau* og i tillegg har jeg en aldri så "liten" bunke med ark som jeg ikke ser nytten i mer...
Og mer skal det vel bli når vi er under flyttingen.

Er jo blitt så populært med disse dorullkortene, at jeg bare måtte prøve meg på et.
Superenkelt å lage og ikke minst morsomt.
Heretter blir det å samle på doruller.
Dette kortet fikk Liv hos meg, ei god scrappevenninne og arbeidskollega av meg.
Hun var så snill og shoppet for meg på messen, så jeg syntes hun i det minste fortjente et lite kort.



    

8 kommentarer:

Lakrisstang sa...

WOW..... utrolig kult kort!!!
Doruller kan brukes til så mangt *lol*
Nydelige farger og flott pyntet!!!
Denne ideen må jeg bare få "lifte"!
Klem fra Bente

Lakrisstang sa...

Obs....kom visst to ganger....

Marte sa...

Hei Therese! :)

Tusen takk for koselig kommentar.. Veldig glad for det, varmer godt!

Nok en gang en flott kreasjon fra deg! Du er så inspirerende!

Godklem fra meg

Anonym sa...

Nydelig! Så disse på "Scrapping" også - de er så fine! Klart at vi må snakkes på msn igjen snart :)

Lene sa...

Lekkert!!! Har ikke prøvd meg på dorull kort enda jeg da:)

Vibeke sa...

Nydelig dorullkort:)

Har kommet så langt som at jeg tar vare på doruller jeg....Kanskje prøve meg på et kort i kveld:)

Du er velkommen i bloggen min:)

Siv Anita sa...

Herlig dorullkort!

Så jo igrunn enkelt ut å lage også. Må prøves!

bibbi sa...

Herlig dorullkort! Nydelige harmoniske farger, og akkurat passe stæsj :)