mandag 7. april 2008

Bare måtte...

Etter at jeg hadde lest så mye og sett masse flotte resultater av mcp teknikk, bestemte jeg meg for å teste dette ut for å se om dette i det hele tatt var noe for meg.
   I første omgang bestilte jeg meg et lite sett på 48 blyanter, men oppdaget raskt at det ble alt for lite farger å velge i mellom. I slutten av Mars tok jeg turen innom ebay og fant meg et sett til 120 blyanter til en helt overkommelig pris *glis*
  Nå gleder jeg meg bare til å kunne sette meg ned og studere hver en nyanse og teste dem ut.

3 kommentarer:

Marte sa...

Wow! For et lekkert skrin! Nå blir det mye nytt fra deg fremover skjønner jeg ;)

Kanskje du finner tid og inspirasjon til å lage et bidrag til min blogcandychallenge også? :)

Godklem fra Marte

Unknown sa...

Hva er mcp-teknikk??

Heidi sa...

Dette skrinet har jeg også kjøpt meg og jeg bare storkoser meg med alle disse fargene. Mye flott i bloggen din.

Klem fra Heidi