fredag 29. februar 2008

Min første melkekartong

Måtte jo teste ut denne melkekartongen som er blitt så populær etter at Anita Hagen laget en slik en. Ei innpå scrapping.no hadde laget en fantastisk flott mal og det var ikke ille vanskelig å følge den.Storkoset meg sikkelig da jeg satt og  plundret med å få den montert sammen og dekorert.
Motivene har jeg brukt mcp teknikk, synes det er så morsomt og føler at jeg begynner å få litt bedre kontroll på denne nå.
Har tenkt å kjøpe twist eller noe slikt å ha oppi =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig! Kjempefint fargelagt og flott pyntet!

Lakrisstang sa...

Så flott melkekartong!!!
Herlig mønsterpapir og så fint fargelagt. Du er så flink!!

Lene sa...

Det var en nydelig melkekartong, har ikke prøvdmeg den enda jeg da:) Og de nye H&S stemplene er sååå herlige, har såååå lyst på de,men det var det pengetreet da:)

Ha en flott kveld videre!

{ Kristina } sa...

Deg er det jammen lenge siden jeg har sett noe til. Går det bra med dere?

Utrolig masse flott du har laget. Og melkekartonger ser jeg jo overalt nå. Har ikke testet selv enda, men må vel følge trenden. :)

Lager du ikke LO'er lenger?

Therese sa...

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger =)

Hei Kristina, det begynner å bli veldig lenge siden nå. Har jo kuttet ut mammanettet helt, hadde bare ikke kapasitet til å være der.
Går bare bra med oss her nord, Marius vokser og trives.

Apropos LO`er... har bare liggende 20 stk som jeg enda ikke har giddet å tatt bilde av *flau*
Skal ta meg et sikkelig skippertak å få gjort det snart.

Inger Marie sa...

Nydelig melkekartong.
De nye H&S er jo bare sååå søt. Har bestilt han på månen, men må gjerne ha et par av de andre der også..hihi

Ha en fin ny uke

God klem

Marte sa...

Da har jeg linket til deg på min side - her var det mye flott! :)

Ønsker deg en kreativ uke!

Godklem fra Marte