onsdag 23. januar 2008

Nytt år, nye muligheter

Som sagt så gjort...
fikk jeg endelig laget meg en blogg, noe som jeg skulle ha gjort for lenge, lenge siden.
Her tenker jeg at alt av mine prosjekter innen scrapping, stempling, dekorasjoner etc
og hverdagslige hendelser vil bli samlet.

Jeg starter med å legge ut et kort jeg har måttet lage av en utfordring jeg fikk fra Hermine.
Hun var så elskverdig og la ved en aldri så liten utfordring sammen med julegaven som jeg fikk.
Utfordringen gikk ut på å om jeg klarte å bruke noe av det hun hadde lagt i posen, og den innehold tre trykk, et bilde, bånd, koftespenner og en annen duppeditt som jeg ikke vet hva er.
Her er iallefall resultatet og det er blitt godkjent av henne =)

4 kommentarer:

"Spruddle" sa...

Så flott blogg du har ordnet deg!! Skal bli spennende å følge med her!!:-)

Anonym sa...

Gratulerer med blogg! Det var et nydelig kort du laget til utfordringen :D

Heidi sa...

Gratulerer med blogg!!! Gleder meg til å følge med her inne.

:o)

Lene sa...

Har gitt deg en utfordring,du finner den i bloggen min ;)